niedziela, 16 sierpnia 2015

ZAWIESZAM!

Chcę was wszystkich przeprosić, ale niestety jestem zmuszona zawiesić bloga :( Nie mam zbyt dużo czasu na pisanie, a nawet jak się gdzieś znajdzie to wena przyjdzie akurat, jak mnie ktoś zawoła do pomocy. Czyli pisanie rozdziałów idzie mi dosyć marnie, a efektem tego jest mała ilość komentarzy i wyświetleń T.T
Oczywiście to nie oznacza, że zniknę z bloggera. Gdzieś tam coś skomentuje, gdzieś tam coś zaobserwuje, więc będę w ten sposób aktywna :)
Powrócę do tego bloga, więc dla tych którym się rzeczywiście spodobało to opowiadanie (mam nadzieje że tacy są... ;.; ) jest to chyba dobra wiadomość. Dlatego proszę, wpadnijcie tutaj raz na jakiś czas. Jak blog będzie znów aktywny Rozdziały będą gotowe, więc nie będę musiała przekładać daty opublikowania, a znajdziecie je tu co 3 tygodnie od pierwszego posta jaki się pojawi po tej informacji. Dodatkowo powrócę z nowym opowiadaniem prawdopodobnie Autorskim więc będe wdzięczna jak tamto także wam się spodoba, bo nie ukrywam, ale nie zabraknie tam krwi, którą szczególnie lubię ( Jestem ukrytym Yandere, dlatego w moich opowiadaniach chociaż raz musi dość do brutalnego morderstwa XD) i może trochę romansu, oraz z nowym opowiadaniem który będe pisać z kilkoma osobami z klasy, dodatkowo prawdopodobnie będziemy nagrywać rozdziały, więc może pojawią się linki na blogu ( nie powiem wam, która postać to ja).
Jeszcze raz, wszystkich, którzy dotrzymywali mi towarzystwa w tym, choć krótkim czasie przepraszam i proszę o to aby czasem jeszcze zaglądali tutaj. bo jak mówiłam jak pojawi się kolejny rozdział, to i dwa nowe blogi, które mogą wam się spodobać.
Jest mi naprawdę smutno jednak musiałam to napisać.
Pozdrawiam
Sairyuketsu Arissa

PS.
A tutaj macie nasze dziewczyny jako króliczki, mam nadzieje, że da się rozpoznać, która to która bo w paincie zrobić cokolwiek jest naprawdę trudno

Dodatkowo jest duże prawdopodobieństwo, że w kolejnym blogu nasza główna bohaterka będzie wyglądała tak ( też w paincie) :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz