niedziela, 1 maja 2016

Info!

Długo mnie nie było i już jednak tu nie wrócę. Skończyła mi się kompletnie wena na to opowiadanie, ale zaczęła na inne ^^. Stworzyłam nowego bloga Sairyuketsu Story i tam już są inne moje dzieła, które wołają o pomstę do nieba.

Nad Akatsuki prawdopodobnie popracuje, coś poprawię i może pojawić się jakaś trochę lepsza wersja tego opowiadanka, ale to później.

Na Sairyuketsu znajdują się aktualnie dwa ff: "#2;15" Akashi Seijuuro x OC ( Kuroko no Basket) oraz "Gra z moim pionkiem" (ff w fandomie DRR!!), a w najbliższym czasie pojawi się jeszcze "Ne, ne Shin-chan, Ohayoo~" Midorima Shintaro x Aomine Sis! ( też KnB) i może moje rozpoczęte ff o bleachu.

By the way, Ałtoreczka jest na Wattpad ! tam też są me wypociny, jednak myślę, że na blogu będzie tego więcej.

Teraz myślę o czym jeszcze zapomniałam....
Dobra jak coś to zedytuje XD
Sayonara Minna !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz