poniedziałek, 4 maja 2015

LIEBSTER AWARD


"Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cie nominował."

Dziękuje Wiktorii Bugno za nominacje

Pytania:
1.Ile masz lat ?
15
2.Potrafisz robić nagłówki ?

Tak
3.Jaki jest twój ulubiony film ?

Obecność
4.Jakie jest twój ulubiony serial ?

13 posterunek
5.Lubisz czytać ?

Tak
6.Ile masz blogów ?

2
7.O czym masz blogi ?

Różna tematyka
8.Masz rodzeństwo ?

Trzech młodszych braci
9.Lubisz chodzić do kina ?

Tak
10. Do której klasy chodzisz ?
II gimnazjum


Moje pytania:
1.Ulubiony gatunek filmu?
2.Do której klasy chodzisz?
3.Jaki jest twój ulubiony sport?
4.Jak nazywają cie znajomi?
5. Lubisz rysować ?
6. Jaką tematykę książek najbardziej lubisz?
7. O czym głównie piszesz swoje blogi?
8.Jaki masz ulubiony przedmiot w szkole ?
9.Ulubione zwierzę?
10. Masz w swojej klasie jakiś Otaku ??

Blogi przeze mnie nominowane:
6.Neko


----------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że tak długo nie było notki- mój komputer dzięki mojej kochanemu, jakże braciszkowi uległ lekkiej autodestrukcji w skutek czego nie mogłam nic napisać (już nigdy go nie dotknie )
Postaram się jak najszybciej napisać następny rozdział ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz